Bent je niet helemaal tevreden? Blijf er niet mee rondlopen!

Het is belangrijk dat je vertrouwen kunt hebben in de zorg en dat je je prettig voelt na een bezoek aan ons echocentrum. We doen er graag alles aan om er een goede ervaring van te maken. Zit je toch met vragen en twijfels of ben je ergens ontevreden over? Laat het ons dan weten. We zouden het graag zo snel mogelijk weten, maar als je er eerst over na wil denken kun je ons ook na een tijdje nog benaderen over je ervaring. Graag komen we dan in contact om te kijken naar een goede oplossing.

Als je een klacht hebt kan je dit via je eigen verloskundige laten weten. Hij/zij zal je klacht oppakken met het echocentrum. Je kunt er ook voor kiezen om direct de klacht te melden bij de centrummanager van Rondom via email (vsvrondom@gmail.com) of u via het klachtenformulier die u op deze website kunt downloaden.

Misschien heb je na een gesprek met ons behoefte aan een onafhankelijk oordeel. Wil je je klacht bespreken met iemand anders. Of vindt je het fijn als u wordt ondersteund bij het indienen van je klacht. Neem dat gerust contact op met onze klachtenfunctionaris. Een klachtenfunctionaris is onpartijdig en kan je adviseren wat te doen. VSV Rondom is aangesloten bij CBKZ (centraal bureau klachtenmanagent in de zorg). De klachtenfunctionaris is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 en 13.00 tot 16.30 via 088-0245123 of via www.cbkz.nl.

Wilt u meer informatie? Dit kunt u vinden via www.klachtverloskunde.nl

Opzet klachtenformulier